کوپلینگ مغناطیسی در راکتور

فروش و قیمت روز انواع کوپلینگ های مغناطیسی

انتقال گشتاور بدون ایجاد نشتی در آزمایشگاه های مواد شیمیایی و کارخانه های صنعتی مهمترین کاربرد کوپلینگ مغناطیسی است. همچنین رفع عدم تراز بین شفت و نیروی محرکه از دیگر کاربرد های آن میباشد. عوامل زیادی در تعیین قیمت این کوپلینگ ها نقش تعیین کننده دارند از جمله سایز، متریال و نوع طراحی کوپلینگ. کوپلینگ های مغناطیسی میتوانند بین 1 تا 2000 نیوتون متر گشتاور را مدیریت کنند و به شکلی طراحی شوند که اگر گشتاور از حد خاصی بالاتر رفت انتقال حرکت را متوقف میکند لذا این امر در هزینه تمام شده ساخت کوپلینگ موثر است.

تفاوت کوپلینگ های الکترومغناطیسی با کوپلینگ مغناطیس دائم نوع مکانیزم ایجاد میدان مغناطیسی در کوپلینگ است که ممکن است توسط آهنربا و یا سیم پیچ این نیرو ایجاد شود. قدرت میدان مغناطیسی ایجاد شده در رینگ خارجی تاثیر مستقیم روی میزان انتقال حرکت به روتور داخلی کوپلینگ دارد. ساز و کار مدیریت مقدار مجاز گشتاور در هنگام طراحی کوپلینگ پیش بینی میشود لذا اهمیت این نکته در هنگام سفارش ساخت یا خرید کوپلینگ مغناطیسی و اختلاف قیمت آن به مشتری گوشزد میشود.

جنس رینگ خارجی، محفظه فلزی و روتور داخلی از لحاظ اینکه نیاز است ضد سایش و خوردگی باشد یا نباشد انتخاب میشود. فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ و استنلس استیل از مهمترین متریال مورد استفاده در ساخت کوپلینگ مغناطیسی میباشد. مهندسی که طراحی کوپلینگ را بر عهده دارد پس از بررسی نوع کاربرد کوپلینگ، تصمیم به انتخاب نوع متریال مناسب با آن میگیرد. هر آلیاژ با توجه به خواص فیزیکی که دارد نوع جوشکاری و تراشکاری خاص خود را نیاز دارد پس هم از لحاظ خود قطعه و کاری که رو آن صورت گرفته این اختلاف قیمت روی کل هزینه تمام شده ساخت کوپلینگ مغناطیسی اعمال میشود.

نوع آب بندی و پلمپ کوپلینگ با توجه به محیط کار دستگاه و نوع کاربرد آن مشخص میشود که آیا مثلا در جایی مثل راکتور کاربرد دارد که باید جلوی نشت مایعات را بگیرد یا گاز و یا بخار و یا اینکه اصلا نیازی به آب بندی ندارد. همچنین پارامترهای رطوبت، اسیدی، قلیایی، دما و فشار سیالی که در قسمت شفت میکسر یا همزن قرار دارد در انتخاب متریال و نوع طراحی صفحه جدا کننده کوپلینگ و روتور داخلی نقش تعیین کننده دارد. یکی از مواردی که مسئول فروش کوپلینگ مغناطیسی با خریدار مطرح میکند این است که موارد فوق میتواند باعث افزایش قیمت ساخت کوپلینگ مغناطیسی شود.

همانطور که میدانید شرایط بازار ما به گونه ایست که قیمت روز فلزات پایه روی هزینه تمام شده ساخت انواع تجهیزات صنعتی تاثیرگذار است و باعث تغییر هر روزه قیمت فروش این قطعه میشود. به همین دلیل ما نمیتوانیم لیست قیمت کوپلینگ های صنعتی را در این صفحه قرار دهیم لذا شما برای اطلاع از آخرین قیمت های شرکت پترو صنعت تاراز با مسئول فروش شرکت به شماره 09133753907 تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان از نرخ روز ساخت تجهیزات مورد نیاز خود مطلع شوید.

ما کوپلینگ های مغناطیسی از پیش تولید شده را در تعداد بالا در انبار نگهداری نمیکنیم زیرا این کوپلینگ ها باید دقیقا طبق سفارش و نیاز هر مشتری به صورت جداگانه طراحی و ساخته شوند. ما پس از محاسبه هزینه طراحی، قیمت متریال و دستمزد ساخت برای شما پیش فاکتور صادر خواهیم کرد و برای شما ارسال میکنیم.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن